Rejestracja

Offshore Business Solutions Limited jest zobowiązana do przestrzegania międzynarodowych regulacji dotyczących wprowadzaniu do obrotu wartości finansowych. Dbając o wspólne dobro jesteśmy zobowiązani do weryfikacji danych osobowych naszych klientów. Poniżej znajdziecie również Państwo informacje o procedurze rejestracyjnej, warunkach współpracy, itd.

Wymagane dokumenty

Proszę wysłać do nas faxem lub e-mailem kopie poniższych 3 dokumentów. Po ich zatwierdzeniu, kurierem lub pocztą, należy do naszego biura dostarczyć oryginały.
  • 1 - Potwierdzenie tozsamosci - np. kopia paszportu lub dowodu osobistego - ten dokument musi zostać zaświadczony jako prawdziwa kopia. Powinno to zostać zrobione przez prawnika, księgowego, notariusza, etc.
  • 2 - Potwierdzenie adresu - Akceptujemy następujące dokumenty: rachunek - woda/energia/gas/council tax (nie starszy niż 3 miesiące), wyciąg z konta bankowego (nie starszy niż 3 miesiące), kopia prawa jazdy
  • 3a - Referencje z banku - dokument powinien zaświadczać profesjonalne i dobre relacje z bankiem (tzw. opinia bankowa)
  • 3b - List referencyjny od księgowego/prawnika/partnera biznesowego, itd. (wzór)

Procedura rejestracyjna

Procedura rejestracyjna składa się z 3 kroków:
  • Uzupełnienie formularza rejestracyjnego (formularz)
  • Dostarczenie wymaganych dokumentów
  • Dokonanie płatności

Korzyści

  • Niskie lub zerowe opodatkowanie przychodów
  • Brak podatków z tytułu dziedzictwa lub darowizny
  • Ograniczone obowiązki prawne
  • Brak ograniczenia w handlu międzynarodowym
  • Brak wymogu składania zeznań podatkowych
  • Brak limitów importu/exportu
  • Anonimowość właścicieli i dyrektorów spółek
Top